У процесі підготовки фахівців медичних спеціальностей нерідко трапляються випадки, коли обидві сторони навчального процесу стикаються з непростою і водночас цікавою ситуацією. Викладач повинен доступно, з доцільними спрощеннями, пояснити складні особливості будови та функції організму людини, а студенти, зі свого боку, правильно зрозуміти цю складність. Майстер-клас з розв’язання цієї проблеми було проведено професором Університету Кембриджа Dr Robert H. Whitaker, який представив медичній спільноті СумДУ онлайн-лекцію на тему порушень іннервації верхньої кінцівки. Лектор майстерно поєднав теоретичні відомості з описом клінічних випадків з власного практичного досвіду, збагативши матеріал унікальними анатомічними ілюстраціями та схемами, фотографіями розтинів та елементами біомедичної візуалізації, зробивши при цьому надзвичайно цікавий акцент на синдромній діагностиці порушень іннервації верхньої кінцівки. Лекція викликала великий інтерес у студентів Навчально-наукового медичного інститут СумДУ, які мали гарну можливість поглибити свої знання з клінічної анатомії, та викладачів, які у свою чергу, краще зрозуміли досвід британських колег у частині викладання цієї важливої і, насправді досить складної для вивчення, дисципліни.